חגיגת קניות! סליקה לאתרי אינטרנט

רגע לפני שנצלול אל יתרונותיו של פתרון סליקה לאתרי אינטרנט ומיהו קהל היעד שלו, בואו נעשה ניסוי קטן: נסו לחשוב על הפעם האחרונה שבה רכשתם מוצר מסוים באינטרנט. אנחנו מנחשים כי בשבוע האחרון, רכשתם לפחות מוצר אחד – מסל הקניות השבועי, דרך פריט לבוש מאתר אופנה מוכר ועד פריט לעיצוב הבית מאתר מסחר סיני גדול.

ישראלים רבים מעידים כי עם הופעתן של החנויות האינטרנטיות, הרגלי הצריכה שלהם השתנו: את הגיחות לקניון הם החליפו בכניסות לאתרים האהובים עליהם. בשנה האחרונה, שנת הקורונה, יותר ויותר ישראלים גילו את יתרונות הרכישה ברשת: קניות מהספה בסלון, מבלי להיכנס לרכב, ללא תורים בקופה וכמעט באפס מאמץ.

כל עוד אתם מתכננים להקים אתר e commerce (חנות אונליין), הרי שתוסף הסליקה חיוני גם לכם. הודות לו, יוכלו לקוחותיכם למלא את עגלת הקניות שלהם במיטב המוצרים ולשלם עליהם ישירות בתוך האתר – ללא תיווך או סיוע אנושי.

חנות E commerce, תוסף סליקה והגדלת מכירות:

ישנם שלושה סוגים עיקריים של חנויות אונליין:
  • חנות אונליין שהסניף הבלעדי שלה הוא הסניף האינטרנטי. לדוגמא: טרמינל X, ASOS, אלי אקספרס וכן הלאה.
  • אבטחת מידע בתקן המחמיר – PCI DSS LEVEL 1
  • אתרים המוגדרים כחנויות, אך לא קיימת בהם אפשרות לתשלום בכרטיס אשראי. כלומר, לקוח שמעוניין לרכוש מהחנות שולח פניה לבעל האתר, הוא חוזר אליו והעסקה מבוצעת טלפונית.
  • חנות אונליין שאינה מחליפה את החנות הפיסית, אלא מתפקדת כ"סניף" נוסף.

במידה ויש לכם חנות בקניון, סביר כי אתם שואלים את עצמכם: "יש לי קהל לקוחות נאמן שמגיע אליי. למה שאקים גם חנות אינטרנטית עם תוסף סליקה לאתרי אינטרנט?". הנה התשובה:

  • "סניף" נוסף לחנות הראשית שלכם מרחיב את הפעילות העסקית שלכם, ועשוי להגדיל לכם משמעותית את המכירות.
  • עם חנות אונליין, אתם מעניקים ללקוחות שלכם אפשרות בחירה – לקנות בחנות פיסית או מקוונת, לבחירתם.
  • המגמה כיום היא להשקיע בחנויות אונליין ופחות בחנויות פיסיות (קל וחומר שאחרי תקופת הקורונה). ישנם לא מעט עסקים המצמצמים את הנוכחות במרכזי הקניות ומגדילים את הנוכחות ברשת.

תוסף סליקה לאתרי אינטרנט עשוי לחסוך לכם המון כסף

לצד החנויות האינטרנטיות שמותקן בהן תוסף סליקה, ישנן חנויות שמציעות אמנם מוצרים למכירה אך ללא אופציית תשלום באתר. כלומר, הגולש מסמן את המוצרים שהוא רוצה לרכוש, שולח הזמנה באתר ונציג חוזר אליו. מעבר לעובדה שמסע הלקוח באופן זה מתארך (וכך גם פוגעים בחוויה הכללית שלו), הרי שתפעול שכזה מצריך השקעה בכוח אדם.

עם סליקה לאתרי אינטרנט, אין צורך ב"תחנה" נוספת בדרך למכירה, שכן הגולש הוא זה שמשרת את עצמו והוא גם "הקופאי" – מזין את פרטי האשראי ומבצע את מידית את העסקה. הודות לפתרונות הסליקה ניתן לבצע יותר מכירות ב-X זמן (שכן אין צורך בנציגי שירות פנויים), הלקוחות מרוצים יותר ואתם – לא צריכים להשקיע במוקד שירות ומכירה.

לפרטים נוספים אודות התקנת תוסף סליקה לאתרי אינטרנט עם credit2000, התקשרו – 03-561-7281

אם גם אתם מעוניינים להתקדם למערכת סליקה חכמה, שלחו לנו פניה ונציגנו יחזורו אליכם בהקדם או התקשרו עכשיו:

03-561-7281